Innostava tarina
Innostava tarina ja yhtenäinen kokonaisuus luovat lisäarvoa. Selkeä palvelupolku visiosta strategiaan, konseptista toteutukseen.
Innostava tarina ja yhtenäinen kokonaisuus luovat lisäarvoa. Selkeä palvelupolku visiosta strategiaan, konseptista toteutukseen.
Brändin lähtökohdat. Nykytila, suunta ja tavoitteet sekä suurimmat haasteet ja tärkeimmät menestystekijät.
Tehokas työpaja, jossa käymme läpi nykytilan:
Brändin tunnettuus
Ilme ja verkkosivu
Sosiaalinen media
Markkinointi ja viestintä
Henkilöstö
Myynti
Kartoitamme tarvittavat toimenpiteet ja resurssit. Aikataulutamme kokonaisuuden ajankohtaisen tilanteen mukaan.
Brändikompassi
Saat selkeän kokonaiskuvan brändin tilanteesta ja seuraavista käytännön askelista. Kompassi ohjaa myyntiä ja markkinointia tavoitteiden saavuttamiseksi.
Toimenpidesuunnitelma
Valitaan priorisoidut toimenpiteet 2–3 kuukaudelle. Mitä tehdään kuukausittain, missä kanavissa ja millä panostuksilla?
Ennakkoon
Kevyt kysely ja keskeisten materiaalien läpikäynti.
Yhteenveto
Varmistamme, että suunnitelma on realistinen ja että sen voi viedä heti käytäntöön.
📍 Verkkokokous
(paikan päällä sopimuksen mukaan)
Selkeä ja innostava ydinstrategia. “Punainen lanka” brändin tunnettuudelle sekä kaikille materiaaleille ja kanaville.
Työpajassa työstämme brändin ydinelementtejä:
Bränditarina: Miksi olette olemassa ja mitä haluatte muuttaa? Miten kerromme tarinanne ja mikä tarinassa innostaa?
Positiointi: Määritellään, kenelle brändi on olemassa, mikä rooli sillä on markkinassa, miten erottua kilpailijoista ja miksi asiakas valitsee juuri teidät.
Brändin peruslupaus (ydinviesti): Kiteytetään yksi selkeä lupaus, mitä hyötyä ja lisäarvoa asiakkaasi saa valitsemalla teidät.
Brändikompassi
Saat selkeän kokonaiskuvan brändistä ja syvennämme kompassin vastaamaan uutta ydinstrategiaa. Kompassi ohjaa myyntiä ja markkinointia tavoitteiden saavuttamiseksi.
Toimenpidesuunnitelma
Valitaan priorisoidut toimenpiteet 4–6 kuukaudelle. Mitä tehdään kuukausittain, missä kanavissa ja millä panostuksilla?
Ennakkoon
Taustakysely sekä nykyisten toimenpiteiden, tulosten ja tavoitteiden läpikäynti.
Yhteenveto
Ydinstrategia luo selkeän pohjan sekä keskeiset suuntaviivat myyntiin ja markkinointiin.
📍 Verkkokokous
(paikan päällä sopimuksen mukaan)
Kasvua yhtenäisellä brändillä. Ydinstrategiasta kasvua tukeva suunnitelma, käytännön tehtävät ja kokonaiskuva.
Sisältää 3 h työpajan (1–2 osassa):
Kasvupotentiaali: Tunnistetaan tärkeimmät kohderyhmät, arvioidaan resurssit ja riskit.
Skenaariot: Hahmotellaan 2–3 skenaariota (perus/kasvu/rohkea).
Vaiheistus: Kasvun jakaminen kolmeen vaiheeseen sekä resurssien kohdistaminen.
Mittarit ja seuranta: Määritellään keskeiset mittarit brändin ja markkinoinnin tulosten seurantaan.
Brändikompassi
Saat selkeän kokonaiskuvan brändistä ja kasvusuunnitelman eri vaiheista. Kompassi ohjaa myyntiä ja markkinointia tavoitteiden saavuttamiseksi.
Toimenpidesuunnitelma
Valitaan priorisoidut toimenpiteet 6–12 kuukaudelle. Mitä tehdään kuukausittain, missä kanavissa ja millä panostuksilla?
Ennakkoon
Taustakysely sekä nykyisten toimenpiteiden, tulosten ja tavoitteiden läpikäynti.
Yhteenveto
Selkeä kasvusuunnitelma sekä tiiviis yhteenveto tiimille ja johdolle suunnan selkeyttämiseksi.
📍 Verkkokokous
(paikan päällä sopimuksen mukaan)