NJUU Brand Core

2 000,00 €

YDINSTRATEGIA

Selkeä ja innostava ydinstrategia. “Punainen lanka” brändin tunnettuudelle sekä kaikille materiaaleille ja kanaville.

WORKSHOP 2 h

Työpajassa työstämme brändin ydinelementtejä:

  • Bränditarina: Miksi olette olemassa ja mitä haluatte muuttaa? Miten kerromme tarinanne ja mikä tarinassa innostaa?

  • Positiointi: Määritellään, kenelle brändi on olemassa, mikä rooli sillä on markkinassa, miten erottua kilpailijoista ja miksi asiakas valitsee juuri teidät.

  • Brändin peruslupaus (ydinviesti): Kiteytetään yksi selkeä lupaus, mitä hyötyä ja lisäarvoa asiakkaasi saa valitsemalla teidät.

Brändikompassi

Saat selkeän kokonaiskuvan brändistä ja syvennämme kompassin vastaamaan uutta ydinstrategiaa. Kompassi ohjaa myyntiä ja markkinointia tavoitteiden saavuttamiseksi.

Toimenpidesuunnitelma

Valitaan priorisoidut toimenpiteet 4–6 kuukaudelle. Mitä tehdään kuukausittain, missä kanavissa ja millä panostuksilla?

Ennakkoon

Taustakysely sekä nykyisten toimenpiteiden, tulosten ja tavoitteiden läpikäynti.

Yhteenveto

Ydinstrategia luo selkeän pohjan sekä keskeiset suuntaviivat myyntiin ja markkinointiin.

📍 Verkkokokous
(paikan päällä sopimuksen mukaan)

YDINSTRATEGIA

Selkeä ja innostava ydinstrategia. “Punainen lanka” brändin tunnettuudelle sekä kaikille materiaaleille ja kanaville.

WORKSHOP 2 h

Työpajassa työstämme brändin ydinelementtejä:

  • Bränditarina: Miksi olette olemassa ja mitä haluatte muuttaa? Miten kerromme tarinanne ja mikä tarinassa innostaa?

  • Positiointi: Määritellään, kenelle brändi on olemassa, mikä rooli sillä on markkinassa, miten erottua kilpailijoista ja miksi asiakas valitsee juuri teidät.

  • Brändin peruslupaus (ydinviesti): Kiteytetään yksi selkeä lupaus, mitä hyötyä ja lisäarvoa asiakkaasi saa valitsemalla teidät.

Brändikompassi

Saat selkeän kokonaiskuvan brändistä ja syvennämme kompassin vastaamaan uutta ydinstrategiaa. Kompassi ohjaa myyntiä ja markkinointia tavoitteiden saavuttamiseksi.

Toimenpidesuunnitelma

Valitaan priorisoidut toimenpiteet 4–6 kuukaudelle. Mitä tehdään kuukausittain, missä kanavissa ja millä panostuksilla?

Ennakkoon

Taustakysely sekä nykyisten toimenpiteiden, tulosten ja tavoitteiden läpikäynti.

Yhteenveto

Ydinstrategia luo selkeän pohjan sekä keskeiset suuntaviivat myyntiin ja markkinointiin.

📍 Verkkokokous
(paikan päällä sopimuksen mukaan)