Brändin lähtökohdat. Nykytila, suunta ja tavoitteet sekä suurimmat haasteet ja tärkeimmät menestystekijät.
Tehokas työpaja, jossa käymme läpi nykytilan:
Brändin tunnettuus
Ilme ja verkkosivu
Sosiaalinen media
Markkinointi ja viestintä
Henkilöstö
Myynti
Kartoitamme tarvittavat toimenpiteet ja resurssit. Aikataulutamme kokonaisuuden ajankohtaisen tilanteen mukaan.
Brändikompassi
Saat selkeän kokonaiskuvan brändin tilanteesta ja seuraavista käytännön askelista. Kompassi ohjaa myyntiä ja markkinointia tavoitteiden saavuttamiseksi.
Toimenpidesuunnitelma
Valitaan priorisoidut toimenpiteet 2–3 kuukaudelle. Mitä tehdään kuukausittain, missä kanavissa ja millä panostuksilla?
Ennakkoon
Kevyt kysely ja keskeisten materiaalien läpikäynti.
Yhteenveto
Varmistamme, että suunnitelma on realistinen ja että sen voi viedä heti käytäntöön.
📍 Verkkokokous
(paikan päällä sopimuksen mukaan)
Brändin lähtökohdat. Nykytila, suunta ja tavoitteet sekä suurimmat haasteet ja tärkeimmät menestystekijät.
Tehokas työpaja, jossa käymme läpi nykytilan:
Brändin tunnettuus
Ilme ja verkkosivu
Sosiaalinen media
Markkinointi ja viestintä
Henkilöstö
Myynti
Kartoitamme tarvittavat toimenpiteet ja resurssit. Aikataulutamme kokonaisuuden ajankohtaisen tilanteen mukaan.
Brändikompassi
Saat selkeän kokonaiskuvan brändin tilanteesta ja seuraavista käytännön askelista. Kompassi ohjaa myyntiä ja markkinointia tavoitteiden saavuttamiseksi.
Toimenpidesuunnitelma
Valitaan priorisoidut toimenpiteet 2–3 kuukaudelle. Mitä tehdään kuukausittain, missä kanavissa ja millä panostuksilla?
Ennakkoon
Kevyt kysely ja keskeisten materiaalien läpikäynti.
Yhteenveto
Varmistamme, että suunnitelma on realistinen ja että sen voi viedä heti käytäntöön.
📍 Verkkokokous
(paikan päällä sopimuksen mukaan)